Intel se confruntă cu procesul de acțiune de clasă din cauza problemelor de instabilitate cu CPU -ul Raptor Lake

Nov 11,2024

Recent, un proces de acțiune de clasă împotriva Intel a fost înaintat în instanța federală.Reclamantul Mark Vanvalkenburgh îl acuză pe Intel că a continuat să -și vândă procesatorii de reîmprospătare a 13 -a și a 14 -a generație Raptor Lake, în ciuda faptului că sunt conștienți de defectele lor.Reclamantul solicită compensații sau solicită remedii alternative pentru compensare.Avocații de la Firma de avocatură Dovel & Luner se așteaptă ca alți clienți Intel să se alăture acestui proces de acțiune de clasă.Cu toate acestea, există câteva probleme complicate în acest proces.

Procesul a fost intentat la San Jose, California, iar reclamantul Mark Vanvalalkenburgh, de la Orchard Park, New York, a achiziționat un procesor Intel Core i7-13700K în ianuarie 2023. Conform plângerii, Mark Vanvalalkenburgh a întâmpinat probleme frecvente, inclusiv ecran brusc, a întâmpinat probleme frecvente, inclusiv ecran bruscCalculatorul negru și neașteptat repornește.În această vară, a încercat să folosească un plasture lansat de Intel pentru a remedia problema de stabilitate a procesorului Raptor Lake, dar plasturele nu a reușit să rezolve problema.

După ce a achiziționat produsul, reclamantul a descoperit că procesorul era defect, instabil și se prăbușește frecvent.„Procesul afirmă”, procesorul a provocat probleme cu computerul său, inclusiv ecrane negre aleatorii și reporniri aleatorii.Chiar și după ce a încercat să instaleze patch -ul lansat de Intel pentru procesorul său de a 13 -a generație, aceste probleme încă nu au fost rezolvate.Drept urmare, produsul pe care l -a primit nu și -a îndeplinit așteptările.Dacă reclamantul ar fi cunoscut adevărata situație a produsului, nu l -ar fi achiziționat sau ar fi plătit mai puțin

Reclamantul susține că Intel a fost la curent cu problema de instabilitate cu procesorul Raptor Lake înainte de a face achiziția.El a susținut că compania a descoperit aceste defecte în timpul testării interne înainte și după eliberarea procesorului.Cu toate acestea, se pare că Intel continuă să comercializeze aceste procesoare ca produse de înaltă performanță, fără a dezvălui nicio instabilitate potențială, constituind acuzații de fraudă, încălcarea contractului și încălcarea legilor privind protecția consumatorilor din New York.

În iulie 2024, Intel a discutat public despre problema „VMIN SHIFT Instability”, subliniind că problemele de stabilitate ale procesoarelor „Raptor Lake” de la a 13 -a și a 14 -a generație a fost cauzată de tensiunea de funcționare ridicată, ceea ce a dus.

Pentru a atenua această problemă, Intel a lansat trei patch -uri de microcod.Primul plasture (0x125) a fost lansat în iunie a acestui an, care a ajustat algoritmul îmbunătățit de stimulare a vitezei termice (ETVB);Al doilea plasture (0x129) a fost lansat în august pentru a reduce cererile inutile de înaltă tensiune;În septembrie, Intel a lansat cel de -al treilea patch (0x12b), care combină corecțiile anterioare și adaugă măsuri de protecție pentru a preveni cererea excesivă

Dar există o problemă: odată ce circuitul arborelui de ceas este deteriorat, patch -urile nu pot ajuta la repararea acestuia, iar procesorul trebuie înlocuit fizic.Intel a fost întotdeauna conștient de acest lucru.Pentru a se asigura că toți clienții primesc înlocuirea, Intel a prelungit perioada de garanție pentru procesoarele Raptor Lake cu doi ani.

Evident, reclamantul consideră că înlocuirea procesorului nu este suficientă pentru a rezolva problema, așa că au decis să depună un proces de acțiune de clasă la nivel național.El solicită acum compensații (inclusiv daune triplice, daune legale și daune punitive, dacă este cazul), scutirea de compensare, recuperarea câștigurilor ilegale și solicitarea instanței de judecată să ordone reclamantului și tuturor celorlalți membri ai colectivului să li se acorde daune în valoaredeterminat în proces.
Produs RFQ