Instituție: Se preconizează că transporturile de afișare OLED vor ajunge la 508000 de unități în 2023, o creștere de 323%
Oct 12,2023

Firma de cercetare TrendForce a declarat că, odată cu extinderea treptată a dimensiunii produsului OLED și aspectul activ al mai multor mărci, este de așteptat ca volumul de expediere al afișajelor OLED să ajungă la 508000 de unități în 2023, o creștere de până la 323%.Privind cu nerăbdare până în 2024, datorită diversificării dimensiunilor și specificațiilor produsului OLED, precum și a lansării de produse OLED de 27 inch și 31,5 inch de la doi producători de panouri coreene (Samsung și LG), concurența va deveni și mai intensă.Este de așteptat ca volumul de expediere al afișajelor OLED să depășească un milion de unități în 2024.

În ceea ce privește brandul, Samsung va lansa activ livrări OLED de afișare în a doua jumătate a anului, cu o cotă de piață de 27%, care se apropie de LG, care se află pe primul loc;Dell își promovează în mod activ produsele de 34 inch, menținând o cotă de piață de peste 20%;ASUS își va contesta cota de piață la 9% în acest an.
Conform analizei instituționale a dimensiunilor de afișare OLED, produsele de 34 inch sunt încă forța principală în 2023, cu o cotă de piață estimată de 37%;Al doilea este de 27 inci, cu o cotă de piață de 32%;Al treilea este de 49 inci, cu o cotă de piață de 14%;Și produsele de 45 inch reprezintă aproximativ 10%.Privind în viitor până în 2024, organizația estimează că afișajele OLED de 27 inch vor continua să se extindă și să devină cea mai vândută dimensiune.Și produsele de 31,5 inci vor avea, de asemenea, o cotă de piață de aproape 10% în 2024, condusă de Samsung și LG.
Conform analizei instituționale a dimensiunilor de afișare OLED, produsele de 34 inch sunt încă forța principală în 2023, cu o cotă de piață estimată de 37%;Al doilea este de 27 inci, cu o cotă de piață de 32%;Al treilea este de 49 inci, cu o cotă de piață de 14%;Și produsele de 45 inch reprezintă aproximativ 10%.Privind în viitor până în 2024, organizația estimează că afișajele OLED de 27 inch vor continua să se extindă și să devină cea mai vândută dimensiune.Și produsele de 31,5 inci vor avea, de asemenea, o cotă de piață de aproape 10% în 2024, condusă de Samsung și LG.