Apple stabilește laboratoarele de cercetare afișate în patru orașe majore din China pentru a reduce costurile OLED
Nov 04,2024
Pentru a realiza diversificarea lanțului de aprovizionare și pentru a reduce costurile, Apple a stabilit recent laboratoare locale de cercetare de afișare în patru orașe majore din China: Beijing, Shenzhen, Suzhou și Shanghai.Observatorii industriei consideră că această mișcare strategică marchează o investiție semnificativă de către Apple în ecosistemul de afișare chinezesc, cu marile companii de afișare chineze, precum BOE și diverse echipamente și companii legate de materiale care participă.
Apple a decis să formeze o alianță cu industria de afișare chineză și să investească miliarde de yuani pentru a construi o bază locală de cercetare și dezvoltare.Această mișcare vine într-un moment în care sfera de aplicare a diodelor organice de emisie de lumină (OLED) se extinde de la smartphone-uri la tablete și laptopuri.Prin diversificarea lanțului său de aprovizionare care se bazează puternic pe companiile coreene, Apple își propune să reducă costurile de achiziții OLED.
Companiile coreene au fost întotdeauna principalii furnizori de panouri pentru iPhone și, întrucât China își îmbunătățește rapid capacitățile tehnologice prin cooperarea cu Apple, acest lucru a ridicat îngrijorări cu privire la potențialul slăbire a influenței companiilor coreene.
Un insider din industrie a declarat că „aceste laboratoare de cercetare dezvoltă și testează panouri de ecran pliabile pentru iPhone -uri, iPads, Vision Pro și viitoarele iPhone -uri” și a adăugat că „încă efectuează evaluări de calitate, comparându -le cu panouri coreene.
Laboratoarele de cercetare sunt distribuite în marile orașe de -a lungul coastei de est a Chinei, care sunt cunoscute pentru grupurile lor dense din industria lor de afișare.De menționat că Apple a investit aproximativ 2 miliarde de yuani doar în laboratorul său de cercetare Shenzhen, iar numărul personalului este de așteptat să crească la 1000 în viitor.
Potrivit raportului, privind în viitor, este de așteptat ca companiile chineze care intră în lanțul de aprovizionare din seria iPhone 17 să se confrunte cu provocări.Apple intenționează să extindă aplicarea oxidului policristalin cu temperatură scăzută (LTPO) de temperatură scăzută (LTPO) dezvoltată de întreprinderile interne, dar companiile chineze nu au îndeplinit încă așteptările Apple în acest sens.
Dar companiile chineze fac eforturi constant cu atacuri de producție în masă, încercând să se transforme spre o calitate superioară.În primul trimestru al acestui an, companiile chineze au depășit companiile coreene în transporturile globale de grupuri OLED pentru prima dată.
Ecranele de afișare pliabile devin și următorul câmp de luptă.Apple intenționează să aplice panouri de ecran pliabile pe smartphone -uri până în 2026, iar printre companiile chineze implicate în această cercetare, există companii care fabrică echipamente de testare pliante pentru a testa durabilitatea afișajelor pliabile și rulante.
Apple a decis să formeze o alianță cu industria de afișare chineză și să investească miliarde de yuani pentru a construi o bază locală de cercetare și dezvoltare.Această mișcare vine într-un moment în care sfera de aplicare a diodelor organice de emisie de lumină (OLED) se extinde de la smartphone-uri la tablete și laptopuri.Prin diversificarea lanțului său de aprovizionare care se bazează puternic pe companiile coreene, Apple își propune să reducă costurile de achiziții OLED.
Companiile coreene au fost întotdeauna principalii furnizori de panouri pentru iPhone și, întrucât China își îmbunătățește rapid capacitățile tehnologice prin cooperarea cu Apple, acest lucru a ridicat îngrijorări cu privire la potențialul slăbire a influenței companiilor coreene.
Un insider din industrie a declarat că „aceste laboratoare de cercetare dezvoltă și testează panouri de ecran pliabile pentru iPhone -uri, iPads, Vision Pro și viitoarele iPhone -uri” și a adăugat că „încă efectuează evaluări de calitate, comparându -le cu panouri coreene.
Laboratoarele de cercetare sunt distribuite în marile orașe de -a lungul coastei de est a Chinei, care sunt cunoscute pentru grupurile lor dense din industria lor de afișare.De menționat că Apple a investit aproximativ 2 miliarde de yuani doar în laboratorul său de cercetare Shenzhen, iar numărul personalului este de așteptat să crească la 1000 în viitor.
Potrivit raportului, privind în viitor, este de așteptat ca companiile chineze care intră în lanțul de aprovizionare din seria iPhone 17 să se confrunte cu provocări.Apple intenționează să extindă aplicarea oxidului policristalin cu temperatură scăzută (LTPO) de temperatură scăzută (LTPO) dezvoltată de întreprinderile interne, dar companiile chineze nu au îndeplinit încă așteptările Apple în acest sens.
Dar companiile chineze fac eforturi constant cu atacuri de producție în masă, încercând să se transforme spre o calitate superioară.În primul trimestru al acestui an, companiile chineze au depășit companiile coreene în transporturile globale de grupuri OLED pentru prima dată.
Ecranele de afișare pliabile devin și următorul câmp de luptă.Apple intenționează să aplice panouri de ecran pliabile pe smartphone -uri până în 2026, iar printre companiile chineze implicate în această cercetare, există companii care fabrică echipamente de testare pliante pentru a testa durabilitatea afișajelor pliabile și rulante.